مهربونی خیلی چیز خوبیه

شنیدین میگن با ادما مهربون باشین چون نمیدونین دارن با چه مشکلایی دست و پنجه نرم میکنن ؟ من این جمله رو خیلی میفهمم .

از اونجایی که اینجوریم که خیلی خوب میتونم حس اعتمادو به طرف مقابلم بدم ( تعریف از خود نباشههه چون واقعا چیزی نیست که خودم به دستش اورده باشم و بهش افتخار کنم ، تا یادمه همینجور بودم)  معمولا ادما زیاد باهام درد و دل میکنن . منم همیشه تو زندگیم تا جایی که تونستم شنونده خوبی بودم برای دوستام و ادمای اطرافم . 

از این درد و دلا فهمیدم ک حتی شاد ترین ادمایی ک میبینین دور و ورتون ،احتمالا  دارن با یه چیزایی سر و کله میزنن که باورتون نمیشه .خیلی از همونایی ک فک میکنین دارن تو خوشبختی دست و پا میزنن ته دلشون یه غمایی هست که حتی نمیتونن به خیلیا راجع بهش چیزی بگن.

حالا تصور کنین شما وسط یه کویر بی اب و علف دنبال راه نجاتتی که یکی بیاد یه لیوان آب خنک بده دستت . این همون مهربونیه اس که اون اول گفتم :) 


خلاصه که مهربون باشیم باهم . مهربونی خیلی چیز خوبیه .


نظرات 1 + ارسال نظر
ژاوین شنبه 13 خرداد 1402 ساعت 09:13 http://zhavin.blogsky.com

منم زیاد باهام درد و دل میکنن نمی‌دونم شاید دلیلش اینه در کل آدم پرحرفی نیستم خودم
دقیقا ما از درون آدما خبر نداریم همین تازگی‌ها حقیقتی درمورد یکی از دوستام شنیدم که باورم نمیشد همچین غمی رو داشته به دوش می‌کشیده باید مهربون باشیم و یکم بقیه رو درک کنیم

دقیقا این همون چیزیه که سعی کردم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد